نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کیلینی بزودی تمدید می کند / آلگری زاپاتا را می خواهد ! / پاسخ مثبت اتوئو

کیلینی بزودی تمدید می کند / آلگری زاپاتا را می خواهد ! / پاسخ مثبت اتوئو

باشگاه یوونتوس در چند روز آینده احتمالا چند بازیکن دیگر را هم بخدمت می گیرد تا نقل و انتقالات برای فصل آینده تقریبا تمام شده باشد .

بر طبق اخبار اسکای اسپورت کار انتقال رُمولو به یوونتوس تقریبا قطعی شده است و این بازیکن بزودی قرارداد خود را با بیانکونری امضا می کند . با توجه به انتقال احتمالی رُمولو به یووه ، گفته می شود که مدیران یووه اجازه جدایی ایزلا شیلیایی را داده اند و این بازیکن از یوونتوس جدا خواهد شد .

طبق اخبار ایزلا از تیم هایی مانند مارسی و نیوکاسل پیشنهاد دارد .

در مورد رُمولو گفته می شود که نهایتاً تا هفته آینده انتقال او به یوونتوس قطعی می شود ، انتظار می رود که ملاقات بعدی ماروتا با مدیران ورونا همه چیز را برای پیوستن بازیکن برزیلی - ایتالیایی مشخص کند .

اما همانطور که ماروتا هم گفت یوونتوس بدنبال جذب مهاجم دیگری است . بر اساس اخبار اسکای مهاجم موردنظر یوونتوس ساموئل اتوئو کامرونی است . گفته می شود که خود اتوئو برای پیوستن به یوونتوس تمایل دارد و موافقت خود را اعلام کرده است . گفته می شود که قرارداد او در صورت آمدن به تورین 1 ساله خواهد بود .

در مورد آرتورو ویدال نیز گفته می شود که یوونتوس هیچ پیشنهاد رسمی دریافت نکرده و در حالی که گفته می شود پیشنهاد برای او تا 50 میلیون یورو هم افزایش یافته ، اما باز هم مدیران بیانکونری قصدی برای فروش ستاره خود ندارند .

به گزارش اسکای اسپورت ، مذاکرات یوونتوس برای تمدید قرارداد با جورجو کیلینی ادامه دارد . مدافع ارزشمند یوونتوس که تا پایان 2015 با بیانکونری قرارداد دارد بزودی قرارداد خود را با یووه تمدید می کند و بنظر نمی رسد مشکلی برای ادامه کار وجود داشته باشد . همچنین استفان لختشتاینر و سباستین جووینکو دو بازیکن دیگر یووه که وضعیتی مشابه دارند هم بزودی قرارداد خود را تمدید خواهند کرد .

پیش از این گفته میشد که ممکن است لختشتاینر به پاریس سن ژرمن برود که البته با توجه به مذاکره مثبت چند ماه قبل او با مدیران یووه تمدید ِ او با یوونتوس دور از ذهن نبود . همچنین جووینکو که حالا با دوری و مصدومیت ِ موراتا ، احتمال ِ تمدید با او هم بیشتر شده است .

با وجود اینکه خط دفاعی یوونتوس یکی از بهترین خطوط در طول 3 فصل گذشته بوده و مشکل خاصی در خط دفاعی یووه دیدی نمیشد اما از زمان آمدن آلگری به تورین ، این مربی علاقه زیادی به ایجاد تغییر و جذب مدافع دارد .

در همین رابطه و طبق اخبار گاتزتا آلگری بدنبال جذب کریستین زاپاتا مدافع کلمبیایی تیم میلان است . مدافع 27 ساله ای که ویژگی های فوق العاده ای در دفاع ندارد و پس از رفتن آلگری ، توسط سیدورف به نیمکت فرستاده شده بود .

در این بین گفته می شود که در صورت آمدن زاپاتا به یوونتوس ، احتمالا آنجلو اوگبونا به تیم سویا اسپانیا منتقل خواهد شد .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: